sdfsdfsfdsf

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Η όμορφη ηθοποιός Ζωή Ζέρβα μας συστήνεται




Όνομα :   Ζωή                              Επίθετο: Ζέρβα

Ζώδιο : Ιχθύς

Πρώτη εμφάνιση : Γοργόνες (mega)

Σπουδές : οικονομικά , δημόσιες σχέσεις , απόφοιτη των δραματικών σχολών " κεντρική σκηνή " και  "Διομήδης Φωτιάδης "

Ενδιαφέροντα : γράψιμο , ιππασία κι ελεύθερος χρόνος για τους φίλους μου

Στόχος - Φιλοδοξίες : Η ευτυχία μου σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο , να μπορώ να κάνω πράγματα που με γεμίζουν και να έχω τους ανθρώπους μου να τα μοιράζομαι είτε συμβαίνουν είτε όχι ...

Και τώρα : είμαι στο "Έναστρων "στη Σόλωνος στο έργο η "ελπίδα" μας με την Τζένη Κοσμίδου και στην ταινία sapila , xeftila kai tekila μία πολιτικλη σάτιρα των Ν.Ζερβό και Γ.Παρασκευόπουλο

Στιγμή αδυναμίας : Πολλές και καθημερινά

Το ιδανικό αρσενικό : Ευτυχώς δεν υπάρχει κι αυτό έχει ενδιαφέρον... αλλά μου αρέσει ο σύντροφος μου να έχει χιούμορ που να ταιριάζει με το δικό μου , να είναι ειληκρινής και να μην φοβάται να μοιραστεί τα συναισθήματα του. 

Υπάρχει σήμερα φλερτ : Υπάρχει...

Ελεύθερη - Δεσμευμένη : Δεσμευμένη

Αγαπημένη ταινία : dead again

Στέκι : Ενα αγαπημένο σημείο συνάντησης στα Βριλίσσια και το cafe miso miso στο εμπορικο κέντρο στην Πατησίων , μικρό , ζεστό και άνετο , ότι πρέπει για διάλειμμα !

Αξεσουάρ : Οι τεράστιες τσάντες που μου επιτρέπουν να κουβαλάω ....τα πάντα

Ταξίδι : Άνδρο και Ισπανία αν και φιλοδοξώ να φτάσω κάποια στιγμή και στο Ναύπλιο, μεγάλο αποθημένο αφού όποτε κανονίζω κάτι θα συμβεί και θα αναγκαστώ να το ακυρώσω

Καλή συνήθεια : Το τηλεφωνό μου...το χρησιμοποιώ για να μπορώ να έχω επαφή με τους ανθρώπους μου και να προλαβαίνω να είμαι δίπλα τους έστω κι έτσι.

Κακή συνήθεια : Το κάπνισμα , είμαι εθισμένη και δεν θέλω να σταματήσω

Facebook name : zoe zerva

Twitter : Δεν έχω

Δείτε παρακάτω κι άλλες φωτογραφίες της /όμορφης Ζωής ......













http://nyxtobaths.blogspot.com/2011/12/blog-post_9493.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου